آنیا جانآنیا جان، تا این لحظه: 5 سال و 2 ماه سن داره

آنیا

خاطراتی از اولین سال زندگی آنیا

1399/1/4 8:47
نویسنده : مامان
2,020 بازدید
اشتراک گذاری
عکسهای یک ماهگی
اولین و زیباترین گریه دنیا
حس خوب بابایی و داداشی
یکی دو ساعت بعد تولد آنیا
روز سوم زندگیم
روز پنجم زندگیم
اذان و مهمونی روز دهم آنیا
عاشقانه های بابایی
اولین تولد چهار نفره بابایی
جگرم کوچولوتر از عروسکه
عاشقانه های داداشی
عکسهای دو ماهگی
آنیا با مهربوترین داداش دنیا
لالا تایم
جیگر مامانش
زیباترین دست و پاهای دنیا
عکسهای سه ماهگی
پاگشای آنیا خانوم
عسل مامانش
چقدر خوشگل لالا می کنی خوشگلم
وقتی آنیا خانوم به راه راست هدایت می شن
اولین طبیعت گردی ها تو یه هوای بهاری
عزیزای من
عکسهای چهار ماهگی
عشقهای مامان
دختر دهاتی به این خوشگلی آخه
اندازه آنیا در مقیاس پتو😉
عکسهای پنج ماهگی
تب و بی حالی بعد واکسن چهار ماهگی😡
آخ که من می میرم براش😘
آنیا جیگرم داره فوتبال بازی کردن داداشو تماشا می کنه
وقتی بابا بعد چند روز غیبت آنیا رو بغل می گیره😉
تپل خوشگلم
عین آیهان عاشق فرمون ماشینه
از این هنر خوشگل های نی نی ها
آنیا خانوم تو باغمون
آرزوی این حس خوب برا همه عزیزا
وقتی رفلاکس تو خواب هم اذیتت می کنه و دهنت بدطعم میشه
لالاهای خوشگل 
وقتی گیر پدر مادر اهل گردش می افتی 😁
چه ژستی گرفتم من😍
داداش مهربون😘
عکسهای شش ماهگی
محرم و شش ماهه جیگر مادر
آنیا بالام تو باغمون
دوست جدید آنیا
تعداد اندکی از بچه های موجود در مهمونی ایلیا
هلوی مادر
خدایا شکرت به خاطر فرشته هات
😍
آیهانش کردیم😁
عاشقانه های خواهر برادری
😘
احوالات روز واکسن😢
کیک تولد نیم سالگی آنیا
جشن نیم سالگی دختر مامان
ذوق و شوق دخترم تو شهربازی
عکسهای هفت ماهگی
روابط حسنه با داداشی😉
اندر احوالات دندان درآوردن
خماری قبل خواب😘
یه لحظه غافل شدن و خورده شدن نصف قبض😂
شیرین دخترم
لالاهای شیرین
عکسهای هشت ماهگی
یک روز بسیار خاطره انگیز و مهمونی سورپرایز مامان برا بابایی تو رستوران برکه با کل فامیلامون
آنیا بغل خان عمو😘
یه دنیا حس خوب
یک عدد نی نی ترشیده
و یک عدد دست و پای خوردنی
و این کیک😍 یعنی یه دوست برا آنیا داره میاد😍
عکسهای نه ماهگی
جشن دندونی عروسکم با دوماه تاخیر (اولین دندان اواخر 6 ماهگی)
 هدیه تولد متفاوت امسال مامان از طرف خدا
یعنی بزرگ شدی حسابی قاطی آدم بزرگا میشی ها
عشق به دایی ها
شاهکارهای آنیا خانوم، گزینه های ناموفق شیر خشک و پیروزی شیر مادر بر شیر خشک
از این حس خوبا😍
فندق پدر
ذوق آنیا برا سلفی گرفتن
آخه هلو به این شیرینی و آبداری😘
عکسهای ده ماهگی
خواهر برادرانه هامون
هندونه شیرین یلدای امسالمون
یلدای 98
آیهانش کردیم😁
دلمه من
نوربازی با داداش
پاپوش دست دوز داداش برا آبجی جونش
خسته راه😘
عکسهای یازده ماهگی
عین داداش تا وارد ده ماه شدم راه میرم😉
تولد دایی جون
صحنه ای که همیشه بابایی برا بچه ها انجام میده😲
😍
میکی جیگر خودم
آنجل جیگر خودم
عروسک جیگر خودم
عکسهای دوازده ماهگی
هلوی صورتی من
بمیرم برات آنیا😆
انتخابات مجلس
پسندها (4)

نظرات (4)

asma
8 دی 98 10:12
بچه دوم سخت نیست؟ من دلم میخاد ولی بنظرم خیلی سخت باید باشد./
مامان
پاسخ
بچه اول سخته چه برسه به دومی. شما فقط شیرینیش رو در نظر بگیرین 
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
12 اسفند 98 10:05
سلام. دنبالتون کردم لطفا دنبالم کنید. با تشکر.
مامان مهدی
1 اردیبهشت 99 19:53
سلام خدا نگهدار بچه های شیرینتون باشه
من هر روز منتظر تصاویر جدید از هنرها و گلای نازتون هستم 
 
مامان
پاسخ
فدای شما
کیان و نیکاکیان و نیکا
22 اردیبهشت 99 22:16
ماشالله خدا حفظش کنه. دختر اصلا یک چیز دیگست😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنیا می باشد