آنیا جانآنیا جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آنیا

آدرس وبلاگ داداش جونم

سفرنامه 402

سفرنامه 1402 خرداد 1402، بعد اینکه داداش آخرین امتحانشو داد سفرمون شروع شد. به پیشنهاد عمو جون از جاده پونل رفتیم. تو راه ناهار خوردیم هوا سرد و مه بود. شب خودمونو به رشت رسوندیم و شب رو موندیم و استراحت کردیم، صبح رفتیم قلعه رودخان اون همه پله رو بالا رفتیم آنیا خانوم خیلی کم اذیت کرد که اذیتش هم با خوردن قاقا کم می شد😜 بعد قلعه رودخان تو راه ناهار خوردیم و به طرف بندرانزلی حرکت کردیم تالاب زیبای انزلی گلهای زیبا و غروب زیبای مرداب دانشگاه رشت صبح زود به طرف کاشان حرکت کردیم. شب باید اصفهان می رسیدی...
23 آبان 1402

تولد چهار سالگی آنیا با تم سیندرلا

تولد چهارسالگی دردانه مامان با تم سیندرلا، بالاخره بعد چند سال رضایت داد یه رنگ غیر از صورتی تم تولدش باشه کیک تولد چهارسالگی با تم سیندرلا کاپ کیک تم سیندرلا کالسکه شکلاتی سیندرلا آنیا چه ذوقی کرد بعد شکستن کالسکه از توش شکلات دراومد پیراهن فوندانتی سیندرلا سیندرلای ناز تولدمون قربون خنده هات بشم من عکسای دسته جمعیمون خوشگلای خووووودم نانازهای مامان کادو گرفتن شیرین ترین قسمت تولد و رفتن...
20 ارديبهشت 1402

خاطراتی از چهارمین سال زندگی آنیا

عید 1401  عید 1401 تو خونه آنا عید 1401 و خونه مامان جون و کادوهای عیدمون عید دیدنی خونه دایی جون ستاره باران باغ کیانا دخترعمو جون سیزده بدر 1401 ناناز نترس و باشجاعتم پدر گربه رو درآورد دو سه روز مونده به تولد داداش خاله جون بابا فوت کردن، اینجا آماده ایم بریم مسجد تعداد اندکی از بچه هایی که از مسجد برگشتن خونه😁 ناناز خانوم دو سه روز رفت مهد، بعدش فراری شد آنیا خانومی که ظهرها نمی خوابید از مهد انقدر خسته برگشته تا گذاشتم تو رختخوابش خوابش برد مو فرفری خوشگل خودم بازی تو استخر توپ دا...
1 اسفند 1401

سفرنامه 401

سفرنامه 1401 خدارو هزاران بار شکر هزاران بار شکر که روزای سخت کرونایی یه کم آرومتر شدن و بهمون فرصت دادن دوباره مثل سالهای قبل یه مسافرت درست و حسابی داشته باشیم. البته نه به طولانی سالهای قبل، فقط یه مسافرت ده روزه تونستیم بریم. اول رفتیم تهران و در عرض دو روز فقط تونستیم خاله و عمه بزرگه رو ببینیم ولی باز بقیه فامیلا موندن. بعد هم چند روز مشهد و چند روز هم شمال. تهران فرحزاد رستوران باغ نور اومدیم راه آهن که بریم مشهد دیدیم خاله و دخترخاله اومدن بدرقمون و یه اسباب بازی برا جیگر خانوم اولین تجربه قطار سواری و ذوق فراااااااااااااوان آنیا دومین باره که جی...
21 تير 1401

تولد سه سالگی آنیا با تم تاج و پرنسس

آنیا آنیا گل سورارا بووه آمانه😉 ترجمه و فهم فقط توسط مامان😉 امسال آنیا معنی تولد رو می فهمید و از کی منتظر بود تولدش آماده بشه و سورپرایز بشه و هی می گفت مامان تولد رو آماده می کنه و بعد منو صدا می کنه که آنیا بیا تولد صورتی آماده شد (آنیا آنیا گل سورارا بووه آمانه) و خدارو شکر که خدا بهم این فرصت رو داد که تولد سه سالگیش رو هم با رنگ دلخواهش بگیرم و بعد آماده شدن میزش صداش زدیم که آنیا آنیا گل سورارا بووه آمانه 😁 نمای میز تولد سه سالگی آنیا با تم تاج و پرنسس کیک تولد سه سالگی آنیا با تم تاج و پرنسس خوشمزه های تولدمون کاپ کیک پاپس کیک شیرینی ...

خاطراتی از سومین سال زندگی آنیا

عکسهای شش ماهه دوم سه سالگی یه پسر خوشگل پیدا کردم بور و چشم رنگی. رسا پسر دوست مامانی😉 یه کم شهربازی برای نانازی که به خاطر کرونا کمتر می تونه بره و کیف کنه خونه باغ بابا جون که بیشتر از هر شهربازی می چسبه حیاط خوشگل مامان جون بابا جون سلیقه دختر نازم😆 اندر احوالات منزل هنگام برگشت مامان از اداره فرفری مامان قهر ناناز خانوم آشتی ناناز خانوم هلوووووووووووووووو جیگرررررررررر عسلللللللللللل با اینکه تستها منفیه و دکتر میگه کرونا نیست و...
22 اسفند 1400

سفرنامه ۴۰۰

سفرنامه 1400 پارسال موقع پر کردن پست سفرنامه 99 با خودم می گفتم انشالله سال بعد عوض سال 99 هم یه عالمه سفر میریم. ولی امسال هم کرونا و امسال هم مشکلات، چقدر حیفم میاد برا عمری که تو ایام کرونا سپری کردی. امسال نسبت به سال قبل کمی وضعیتمون بهتر بود. کردستان و ارومیه و جلفا سفرهای امسالمون بود. باز هم امید به خدا، امید به روزهای بهتر خواب تو راهی فدات بشم با این ذوقت جیگیره جیگرررررررر ...
16 اسفند 1400

تولد دو سالگی آنیا با تم پری دریایی

تولد دو سالگی آنیا با تم پری دریایی نمای تولد دوسالگی جیگر مامان میز تولد دونات با روکش شکلات کیک تولد دو سالگی با تم پری دریایی گلدان با گلهای کاغذ کشی شمع موم عسل استند عدد تولد ژله صدف و مروارید پاپسیکلز با تم پری دریایی شیرینی گردویی شکلات و کاپ کیک با تم پری دریایی ...
19 خرداد 1400

خاطراتی از دومین سال زندگی آنیا

عکسهای سیزده و چهارده ماهگی لپ لپ مادر جان مادر فداش بشم که داره کارتون می بینه عید متفاوت 99، عیدی بی مهمون و بی دید و بازدید  روابط حسنه و غیر حسنه جوجه ها تو ایام قرنطینه کرونا بماند به یادگار از دوران کرونایی فرار از قرنطینه و رفتن خونه مامان جون تولد بابایی من و داداشی این هم یه شباهت دیگه از من و داداشی ای جان به قربانت اولین تجربه سخت دختر نازم تولد داداش تو باغمون تولد داداشی تو خونمون، به دلیل  کرونا او...