آنیا جانآنیا جان، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آنیا

خاطراتی از سومین سال زندگی آنیا

1400/12/22 10:59
نویسنده : مامان
721 بازدید
اشتراک گذاری
عکسهای شش ماهه دوم سه سالگی
یه پسر خوشگل پیدا کردم بور و چشم رنگی. رسا پسر دوست مامانی😉
یه کم شهربازی برای نانازی که به خاطر کرونا کمتر می تونه بره و کیف کنه

خونه باغ بابا جون که بیشتر از هر شهربازی می چسبه

حیاط خوشگل مامان جون بابا جون
سلیقه دختر نازم😆
اندر احوالات منزل هنگام برگشت مامان از اداره
فرفری مامان
قهر ناناز خانوم

آشتی ناناز خانوم

هلوووووووووووووووو

جیگرررررررررر

عسلللللللللللل

با اینکه تستها منفیه و دکتر میگه کرونا نیست ولی شواهد نشون می ده کروناست

تولد مامان

تو این کرونا یواشکی یازهم رفتیم شهربازی

یلدای 1400

چه ذوقی کردنی با دیدن برفا

تولد هادی دایی

آخ جون رفتیم خونه ایلیا
برا تارا کیک پختیم بقیشو تزئین کردیم برا آنیا😂

آی کیف کردی تو خونه خالی

عشق موبایل

چقدر ناناز می خوابی🤗

بابا جون😍

فقط ناهار خودنش😂
مراسم ذبح خروس و ذوق بچه ها
مهمون دانشگاه مامان


 

عکسهای شش ماهه اول سه سالگی

عروسک ناز مادر

روابط حسنه با پسر عمو

دختر جیگرم با عروسکهای نذری

چهارشنبه سوری 1400

روز اسباب کشی

😆😆

دارم میرم آتلیه
کادوهای عید 1400

نی نی پوشک می کنه😅

نی نی می خوابونه😅

کادوهای تولد فسقلی هامون

تولد یازده سالگی داداش
فرشته زیبای زندگیمون

آنیا خانوم تو روزای فوتبال داداش

کتک کاری با ایلیا😁

عید قربان 1400
مثل مامان سرش درد می کنه با روسری بسته🤭
روزهای زیبا تو خونه باغ زیبای بابا جون
نصف شبی آی خوردن هااااا
در آرزوی بزرگی😍
نازنین های مادر
هلوی خوشگلم
جشن دندونی و تولد یک سالگی سومین جیگر خونواده


 

پسندها (1)

نظرات (2)

سایهسایه
22 آبان 00 15:18
ای جانم خدا حفظش کنه  
یه نفر
22 اسفند 00 14:38
شرمنده که اینو میگم ولی بچتون زشت ترین بچه تو کل دنیاست
من یک خواهر دارم که چشماش سیاه قهوه ایه و خیلیم کراش دوست داشتنیه 
پسر شما میمون ترین پسر تو کل جهانه
۱ اینکه پسرا همشون زشتن 
البته پسر شما زشت تر از همست 
۲ اینکه خواهر من قشنگترین بچه تو کل دنیاست 
۳ اینکه پسر شما زشت ترین بچه تو کل جهانه
مامان
پاسخ
دشمنتون شرمنده😆
میگم چقدر اذیت شدی تو، خودتو کشتی تا شدت تنفرتو بفهمونی. به خدا من راضی نیستم ها، می میری یه وقت. ببخشید من نمی تونم به خاطر شما وبلاگ رو تعطیل کنم حداقل شما عکس بچه های زشت منو نگاه نکن که یه موقع اون عقده قدیمیت کار دستت نده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آنیا می باشد